تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/02/05 - 10:00
کد خبر: 197949

در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی اتفاق افتاد؛

اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌ دخترانه/ رئیس دانشگاه: دانشجویان باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند! +عکس

اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌ دخترانه/ رئیس دانشگاه: دانشجویان باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند! +عکس

لازم به ذکر است که ریاست دانشکده در پاسخ به این پیگیری‌ها «تامین بودجه» را دلیل قانع کننده‌ای دانسته و با بیان اینکه اختصاص خوابگاه به دانشجویان شبانه، هزینه بر است و این هزینه باید از راه‌های مختلف تامین شود، اسکان ورزشکاران جوان را در دانشکده توجیه کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تهران سبب اعتراض دانشجویان دختر شده است.

به گزارش سرویس صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، موجب اعتراض دانشجویان دختر شده است.

بنابراین گزارش اخیراً جمعی از پسران را در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تهران اسکان داده‌اند، بطوریکه دختران در محوطه خوابگاهی هر روز شاهد تردد و رفت و آمد پسران هستند.

براساس اخبار رسیده از دانشجویان خوابگاهی دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، اعتراضات دانشجویان مبنی بر اسکان ورزشکاران جوان پسر در جوار دانشجویان دختر خوابگاهی، فاطمه مهاجرانی رئیس دانشکده فنی شریعتی را شبانه به خوابگاه‌ کشاند و وی با حضور در بین دانشجویان به بیان دلایل اسکان دادن پسران در محوطه خوابگاه دانشجویان دختر پرداخت.

طبق گزارشات رسیده، مهاجرانی از فرهنگ سازی در بین دانشجویان صحبت کرد و با گفتن دلایلی اعم از «دانشجویان دختر باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند و این موقعیت، می‌تواند شروعی بر این امر باشد»، سعی در برقراری آرامش در بین دانشجویان معترض را داشت.

گفتنی است علی‌رغم توضیحات ارائه شده و سعی مسئولین در آرام نشان دادن جو موجود، حجم انبوه اعتراضات همچنان در بین دانشجوها وجود دارد.

لازم به ذکر است که ریاست دانشکده در پاسخ به این پیگیری‌ها «تامین بودجه» را دلیل قانع کننده‌ای دانسته و با بیان اینکه اختصاص خوابگاه به دانشجویان شبانه، هزینه بر است و این هزینه باید از راه‌های مختلف تامین شود، اسکان ورزشکاران جوان را در دانشکده توجیه کرد.

در گفت‌وگویی که با چند تن از دانشجویان دختر خوابگاه دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی صورت پذیرفت متوجه شدیم سؤالی که ذهن آنها را به خود مشغول ساخته این است که آیا نظارتی بر مسئولین مالی و فرهنگی دانشکده در راه‌های تأمین بودجه و خرج کرد آن، وجود دارد؟

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، رئیس این دانشکده عصر امروز نیز در مصاحبه ای در خصوص اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه این دانشکده گفت: خوابگاهی که برای این امر در نظر گرفته شده از دانشکده مجزاست و یکی از هشت ساختمان خوابگاهی دانشکده محسوب می شود، اما با یک دیوار از محوطه دانشکده جدا شده است و مسیر رفت و آمد و درب ورودی آن کاملاً مجزا است.

مهاجرانی در پاسخ به اینکه اعتراض دانشجویان در خصوص اسکان این میهمانان در خوابگاه چه بود، گفت: اعتراض دانشجویان بنا بر خبرهایی که من شنیده ام، برای ادغام با دختران بود، که اصلاً همچین بحثی وجود ندارد. این دانشگاه، دانشگاه تک جنسیتی است و ما به هیچ عنوان نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم. خبری که منتشر شده بود، صحت نداشته و هیچ مورد خاصی هم پیش نیامده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1395/02/05 - 11:56

برخی مدیران معاونت فرهنگی وزارت علوم جلسات ماهانه خود را با برخی عوامل فتنه مانند ظریفیان و ... در دفتر رئیس دانشکده شریعتی برگزار میکنند که آخرین آن روز 29 فروردین و به صرف ناهار بود. کارکنان و دانشجویان زیادی تردد این عناصر فتنه را در دانشگاه دیده اند. اگر فکری برای معاونت فرهنگی و نفوذ عوامل فتنه در آن نشود، این هنجارشکنی ها روز به روز گسترش پیدا میکند.
محمدرضا
1395/02/05 - 12:12

خاک بر سر اون مسئولی که همچین حرفی زده
تعامل؟
اولا که دخترا پسر ندیده نیستن که بخوان اینجوری تعامل برقرار کنن
دوم اینکه بگید به دختر خودش بگه بیاد تعامل کنه
ناشناس
1395/02/05 - 13:01

داشجویان باید تعامل با آقایان را از راه فحشا یاد بگیرند؟
ناشناس
1395/02/05 - 13:28

اساسا خوابگاه مختلط کشورهای غربی هم با همین توجیهات اقتصادی ایجاد شد! کل علم اقتصاد آموزه شیطان است.
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top